Als je deze melding krijgt, ben je waarschijnlijk ingelogd in SketchUp met een ander e-mailadres (Trimble ID) dan waarop je je subscription gekocht hebt.

Log in met hetzelfde e-mailadres. Vraag eventueel je reseller naar het juiste e-mailadres. Aan dit e-mailadres moet wel een Trimble ID gekoppeld zijn.

Controleer als volgt of je e-mailadres al gekoppeld is aan een Trimble ID:

Vul het e-mailadres dat je wilt controleren en klik op ‘Next’. Er kunnen nu 3 dingen gebeuren:

  • A. Er wordt om het wachtwoord gevraagd: het Trimble ID bestaat, is actief en je kunt hiermee inloggen in SketchUp
  • B. Er staat dat het account ‘nearly ready’ is: Klik op de link om de activatiemail nog eens te versturen. Controleer je e-mail (ook de spam map) en bevestig je account. Je kunt hiermee nu inloggen in SketchUp.
  • C. Er wordt om een Naam en Wachtwoord voor het Trimble ID gevraagd. Er bestaat dan nog geen Trimble ID. Volg de stappen om deze aan te maken. Daarna kan je hiermee inloggen in SketchUp.

Lukt het nog steeds niet? Neem contact met ons op.