Upgrade voor het te laat is 

Voorkom hoge kosten: Autodesk verandert haar upgrade beleid

Hoera, het is gelukt! Na herhaaldelijk verzoek van de resellers, heeft Autodesk besloten om onze klanten nog even de mogelijkheid te geven hun software te upgraden. De mogelijkheid tot upgraden verliep oorspronkelijk op 1 februari.

Vanaf 1 februari 2015 1 maart 2015 is het bij Autodesk niet meer mogelijk om upgrades aan te kopen. Wat betekent dit voor u?

Heeft u Subscription?
U heeft geen probleem, wanneer u Autodesk software onder Subscription heeft. U blijft altijd de laatste versies ontvangen zolang het Subscription loopt. Dit is de meest voordelige manier om altijd up to date te blijven werken.

 

Heeft u geen Subscription?
Heeft u software zonder Subscription, dan mag u gewoon blijven werken met uw software, maar er verandert wel wat voor u.
Wilt u overstappen op een nieuwere versie van de software, dan zijn er de volgende mogelijkheden:

●  Overstappen op Desktop Subscription (gebruiksrecht op de software voor een bepaalde periode)

●  Een nieuwe licentie kopen

 


Advies:

Om te voorkomen dat u voor onverwachte en niet gebudgetteerde kosten komt te staan, adviseren we u om nu te upgraden samen met een Maintenance Subscription. Dit is de meest kosteneffectieve manier om met uw software bij te blijven.

Voor kosten en mogelijkheden, e-mail naar info@cadkoop.nl of bel +31 162 470544