Software Support

Q.  Hoe download, installeer of activeer ik een Autodesk product?

A. Volg onderstaand filmpje en leer hoe jij jou Autodesk product kan downloaden, installeren en activeren!

 


 

Q. Waar vind ik mijn serienummer?

A. Het serienummer van je Autodesk product kun je eenvoudig terugvinden in je Autodesk Account. Let op alleen de contract manager heeft toegang tot deze informatie.

 


 

Q. Waar vind ik mijn productkey?

A. Klik daarvoor op onderstaande pagina.
     https://www.cadkoop.nl/product-key            

 


 

Q. Ik krijg de melding “Contact your administrator to request permission to use this product” hoe kan ik dit oplossen?

A. Dit komt dat er geen of de verkeerde eindgebruiker(s) bekend zijn bij Autodesk. Voeg een gebruiker toe of pas de rechten van een gebruiker aan, start daarna de software opnieuw op en kies voor de optie “Sign in as a different user”, kies vervolgens voor het zojuist aangemaakte account.

 


 

Q. Hoe voeg ik een gebruiker toe?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

 


 

Q. Hoe pas ik de rechten van een gebruiker aan?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

 


 

Q. Hoe vraag ik een vorige versie van de software aan?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

 


 

Q. Hoe vraag ik een licentie aan voor thuisgebruik?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

 


 

Q. Hoe vraag ik direct support aan bij Autodesk?

A. Dit kan in het Autodesk Account kijk onderstaand filmpje om dit te doen.

Technisch support op de Autodesk producten.