Support aanvraag

 

 

CADkoop Support
CADkoop levert technisch CAD-support aan zijn klanten. Gratis als het kan, betaald als het nodig is. Dit wordt natuurlijk altijd vooraf besproken. Dit betreft dan de geleverde software en/of hardware.

Om uw supportvragen goed te kunnen behandelen, vragen we u om onderstaande gegevens in te vullen. U ontvangt automatisch een bevestiging van de aanvraag met nuttige tips. Onze support engineers gaan uw vraag in behandeling nemen.

Prioriteit
Klanten met een Prepaid CADkoop Support worden met een hoge prioriteit behandeld. 
Als u dat nog niet heeft aangekocht, dan adviseren we u die aan te kopen.

  • Graag de exacte naam van uw software pakket en de versie ervan aangeven, bijvoorbeeld "AutoCAD LT 2016 voor Windows"

    Prepaid Support is 60 minuten telefonisch support dat u los van de software of software-onderhoud hebt aangekocht.
    Met dit support kunnen we vragen over bijvoorbeeld AutoCAD of AutoCAD LT beantwoorden. Zie dit als "beltegoed" voor support. Per minuut wordt er van uw tegoed afgeboekt.

* Verplichte velden