Bricsys 24/7: simpele en krachtige samenwerking voor de bouw

Een cloudbased platform voor documentbeheer en workflowautomatisering.

Bricsys 24/7 biedt een toegankelijke en makkelijk te leren omgeving voor het beheren en delen van documenten en het inrichten van efficiënte workflows.

Wat kan Bricsys 24/7 voor jou betekenen?

Correcte gegevensoverdracht in de bouw is cruciaal: het borgt kwaliteit, voorkomt fouten en zorgt voor een efficiënte uitvoering. Veel bouwbedrijven zijn zoekende naar een passend platform waarmee informatie zowel intern als extern kan worden geborgd.

Dit is precies wat Bricsys 24/7 biedt: een cloudbased Common Data Environment (CDE) voor documentbeheer en workflowautomatisering. Bricsys 24/7 biedt rol gebaseerde toegang en een onbeperkt aantal gebruikers, zodat het juiste document bij de juiste gebruikers verschijnt. Daarnaast bevat Bricsys 24/7 een .dwg en IFC-viewer zodat je overal je tekeningen kunt raadplegen.

  • Bestanden altijd en overal toegankelijk

  • Werkt op desktop en mobiel device

  • Onbeperkt aantal gebruikers

  • Geautomatiseerde workflows

  • Ingebouwde .dwg- en IFC-viewer

Bedrijven die Bricsys 24/7 al gebruiken:

Document beheer
Deel online je documenten en beheer de versie op een centrale plaats.

Workflows automatiseren
Vereenvoudig en borg je processen door het automatiseren van workflows.

Samenwerken vanuit één omgeving
Leg annotaties en revisies vast op één centrale plaats. Maak inzichtelijk waar het team mee bezig is.

Gebruikers en Rollen

Geef alle projectleden toegang en organiseer de toegangsrechten op basis van de rol binnen het project. Zo kun je bijvoorbeeld een constructeur andere rechten geven dan een aannemer of opdrachtgever. De rechten voor de verschillende rollen beheer je op een centrale plaats.

Onbeperkt aantal users
Voor Bricsys 24/7 betaal je een vast bedrag per jaar op basis van de hoeveelheid storage. Vervolgens mag een onbeperkt aantal users daar gebruik van maken.

Rolgebaseerde toegangsrechten
Rolgebaseerde toegangsrechten zorgen ervoor dat elke gebruiker toegang heeft tot de bestanden, mappen en applicaties die ze nodig hebben. Rollen kunnen makkelijk worden aangemaakt in het admin-panel. 

Gedetailleerde audit rapporten
Elke bestandsactie wordt veilig geregistreerd en bijgehouden om ervoor te zorgen dat de totale geschiedenis van een document beschikbaar is voor beheerders en procesauditors.

Automatiseer documentworkflows

Creëer, bewerk en beheer workflows om veel voorkomende handelingen te versnellen en te verbeteren. De workflows zijn makkelijk aan te maken dankzij een toegankelijke programmeer interface. 

Aanmaken workflows

De workflows zijn makkelijk te configureren dankzij een gebruiksvriendelijke workflow editor. Door documenten aan een workflow-map toe te voegen worden ze automatisch aan de workflow toegevoegd. Op deze manier is gelijk je proces binnen het bedrijf geborgd. 

Taken toewijzen

Binnen een werkproces kunnen taken automatisch aan specifieke rollen worden toegewezen, ondersteund door geautomatiseerde escalatieregels op basis van tijd.

Status opvolgen

De taken-app biedt projectmanagers een real-time overzicht van de actuele projectstatus.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw bedrijf?

Plan een online demo en ontdek hoe jouw bedrijf sneller en slimmer kan werken!