Veilig en eenvoudig bestellen
Professionele ondersteuning
BricsCAD partner

BricsCAD Support

BricsCAD support

Hoe vraag ik support aan bij Bricsys?

Als je vragen hebt die niet direct door een van onze support engineers beantwoord kunnen worden, kun je ook de meeste zaken opzoeken op de Bricsys website, of een support aanmaken.

Algemeen Support op de Bricsys website.

Ga naar de website, waar je een schat aan (Engelstalige)  informatie vindt: Naar Bricsys support


Support indienen bij de makers van de software.

Ga naar de BricsCAD website en log in met je account. 
Link naar Bricsys.com

Rechts bovenin kun je inloggen.
Daar zie je ook "Mijn support requests" staan.
1-bricsys-inloggen

Klikken op "Mijn support requests" toont een pagina met links een menu met "Mijn support aanvragen".
Met de blauwe knop rechts kun je een nieuw supportverzoek doen en je vraag invoeren. 

2-bricsys-support

Aangezien hier ook het antwoord of tegenvraag komt, adviseren we je hier dagelijks te kijken, zodat je probleem/vraag zo snel mogelijk opgelost wordt en je weer slagvaardig verder kunt.

 

Stand-alone installatie BricsCAD software

Je hebt de software aangekocht, je hebt een licentiecode gehad, maar je weet niet hoe de software te downloaden en te activeren.

Lees dan onze blog met uitgebreide beschrijving : aan-de-slag-met-je-bricscad-licentie

 

Netwerk installatie BricsCAD software

Voor de netwerk installatie moet een licentieserver op de fileserver geinstalleerd worden. In een licentiefile staan de beschikbare licenties die worden uitgedeeld in hert netwerk, totdat deze allemaal uitgedeeld zijn. Als een persoon stopt met de netwerklicentie, komt deze weer vrij voor een ander..
De software moet op de lokale computer worden geinstalleerd.

Download het volgende bestand met de instructies: Windows-network-license-server-setup-V1

3
Staat je vraag er niet bij?
Stel dan je vraag via ons contactformulier: Naar contactformulier