Veilig en eenvoudig bestellen
Professionele ondersteuning
BricsCAD partner

Autodesk Support

Autodesk Support

Hoe vraag ik support aan bij Autodesk?

Autodesk levert niet alleen de software, ze leveren ook de support die je soms nodig hebt.
Support van Autodesk producten kan op twee manieren.

Support op de algemene supportpagina's van Autodesk

Klik hier voor Autodesk Support op AutoCAD LT 
Klik hier voor Autodesk Support op Revit LT

Support in je persoonlijk account.

Hiervoor log je in in je persoonlijk account dat je van Autodesk hebt gekregen.
Door in te loggen met je naam en je wachtwoord kom je in de omgeving waar je ook je software kunt downloaden, je licentie koppelen aan de juiste gebruiker, maar ook support aanvragen.
inloggen-autodesk-account

Klik rechts boven op Manage Products and Downloads (Producten en downloads beheren)
Je ziet dan onderstaand scherm.

inloggen-autodesk-support

 Klik rechts onder op Contact support.
Onderstaande scherm verschijnt, waarin je de antwoorden op al je vragen kunt opzoeken.
inloggen-autodesk-support1

 

Afhankelijk van je vraag of probleem, krijg je verschillende mogelijkheden om ondersteuning aan te vragen via
- Ava (de support-robot)
- e-mail
- Chat
- Telefoon

Via e-mail support aanvragen kan via onderstaande link:
https://knowledge.autodesk.com/contact-support/websupport/signing-account

 

Stel je vragen aan Ava, de Autodesk assistent
Autodesk Account user management

In je Autodesk account regel je alles met betrekking tot je licenties en het koppelen of ontkoppelen aan een user van de software.

Ga naar Autodesk Account user management

7
Staat je vraag er niet bij?
Stel dan je vraag via ons contactformulier: Naar contactformulier